Aug 27, 2015

Masih belum terlewat

6 tahun bercinta dengan orang yang sama
Akhirnya masing2 ikut haluan masing2
Dulu dengar dari senior-senior je
Membazir masa dan duit bercinta zaman kolej/universiti ni.
Tapi degil. Taknak percaya.
Then teruskan jugak percintaan yang kononnya akan kekal abadi.

Now, umur 24 tahun baru sedar. 
Walaupun agak terlewat, sekurang2nya aku tahu
ALLAH ada bersama aku selama ni.
Alhamdulillah, akhirnya ALLAH pisahkan kami dengan kebaikan.
Bersyukur sangat aku masih dilindungi oleh rahmatNya.

Atas apa yang dah terjadi selama ni
Aku dah tak nak ulang lagi perkara lama.
Aku dah malas nak bercinta bagai yang tak ada hala tuju.
Cukup lah ada orang yang dah pernah singgah dalam hati aku dan hadir dalam hidup aku.
Lebih baik, perbanyakkan doa dan istikharah untuk dapat jodoh yang terbaik.
In shaa Allah.

No comments:

Post a Comment